piątek, 24 października 2014

Papućki dla dwulatka




Wydawać by się mogło, że kwestia doboru garderoby dla dwuletniego dziecka to błaha sprawa. Nic bardziej mylnego. Dwulatki znane są ze swej stanowczości. Każdy element garderoby musi być dokładnie przemyślany bo inaczej maluch odmówi współpracy przy ubieraniu.

U mnie w domu a podejrzewam że nie jestem wyjątkiem również takie elementy jak buciki są bardzo ważne. Na chłodne dni postanowiłam samodzielnie zrobić paputki, wzór jednak muszę dobrać z rozwagą ;) Myślę że najchętniej przyjęte byłyby buciki ze wzorem z dinozaurem, niestety nadal takiego nie znalazłam, jeżeli polegnę na placu boju to obstawiam świnki.

Zastanawiam się tylko, czy macie patent na to by się nie ślizgały?  Czym je podkleić?

Ja zmykam, bo wymarzone wzory same się nie znajdą;)


Pozdrawiam,

Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz