wtorek, 10 lutego 2015

Sukienka dla dziewczynki


Już od dawna zamierzałam zrobić coś dla mojej córeczki. Zaczęłam sweter, który pewnie pamiętacie: sweterek z sercem dla dziewczynki

Jednak ciągle czułam niedosyt.

Nadal nie miałam pomysłu, kiedy kupowałam włóczkę z cekinami, myślałam że zrobię z niej komin (kupiłam dwa ostatnie motki).

Potem znalazłam schemat na taką kiecuszkę: sukienka dla dziewczynki

a w czasie wyprzedaży znowu zakupiłam dwa ostatnie motki, tym razem włóczki, która wyglądała jak lody śmietankowo - truskawkowo - czekoladowo.

I tak doznałam olśnienia:)





I efekt końcowy:

Sukienka rozmiar 98/104
Włóczka:
1/ melanż: red heart Fina DK znajdziecie tu
2/ cekinowa: Moonlight Soft Payette

Całość przerabiana na okrągłych drutach. Bardzo szybka robótka.






Pozdrawiam serdecznie,

Anka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz