poniedziałek, 16 marca 2015

Czego to ja nie robię...

Dawno mnie już nie było. Ale nie dlatego, że porzuciłam bloga tylko z tej prostej przyczyny, że dużo pracuję i szydełkuję. Ostatnio lubuję się w kockach dla najmłodszych więc pracy mam całkiem sporo.

Jeżeli chcecie na bieżąco wiedzieć, co akurat dziergam to zapraszam Was serdecznie na instagram albo facebook

A oto kocyki, nad którymi tak intensywnie pracuję:


Na szczęście dla mnie mam małą pomocniczkę, która umila mi pracę jak może:)


A tu jeszcze szal bąbelkowy, o  którym chce napisać więcej ale dzisiaj tylko 1 zdjęcie:

Generalnie, w głowie mam milion pomysłów, tyle samo wzorów na dysku. Czasem mam ochotę rzucić pracę i tylko zająć się dzierganiem :)  Macie może podobnie?

Tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego wieczoru,

Anka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz