poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Rękodzieło w kolekcjach znanych sieciówek

Od pewnego czasu wokół mnie pojawiają się głosy, że rękodzieło już od dawna nie jest domeną naszych babć :) Postanowiłam więc w wolnym czasie sprawdzić, czy wyroby szydełkowe są w ogóle brane pod uwagę przez znane na polskim rynku marki.

Efekty może nie spektakularne, ale mnie zaskoczyły pozytywnie.

Stradivarius na sezon wiosna 2015 zaproponował delikatne i wiosenne połączenia motywów szydełkowych kwiatków:


A dziewczęce i zwiewne połączenie haftów i koronki prezentuje Zara:


U innych znanych marek nie znalazłam aż tak silnego wpływu rękodzieła. Jednak podoba mi się, że projektanci uwzględniają w swoich pracach tego typu elementy.

A jak Wasze przygotowania do sezonu wiosenno - letniego? Dziergacie już sukienki/ tuniki albo wiosenne szale?
Ja na razie od tygodnia kończę moja torebkę, bo niestety tak piękna pogoda nie sprzyja szydełkowaniu :) raczej sianiu, podlewaniu i porządkowaniu otoczenia.

Miłego popołudnia,

Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz