wtorek, 28 kwietnia 2015

Wykończenia brzegów. 103 obramowania szydełkowe.



Zanim zamieszczę pierwsze zdjęcia szydełkowych wykończeń robótek pochwalę się książką, która mnie zachwyca. Będziecie się pewnie śmiać jak napiszę, że przez ostatni weekend wertowałam ją od deski do deski. Wybrałam jeden wzór, którym obecnie wykańczam wiosenny niemowlęcy kocyk (niebawem, jak tylko pogoda będzie słoneczna będą zdjęcia). 

A oto książka:


Generalnie książką jestem zachwycona, wszystko jest ładnie rozrysowane i pokolorowane, żeby kolejne rzędy nie budziły wątpliwości.

Obawiam się jednak, że dla mnie poziom trudności jest zaawansowany i mam liczne wątpliwości dot. realizacji projektów - w ogóle mam wrażenie, że to co dziergam wygląda zupełnie inaczej niż wzór z książki. Jest dużo oczek, których nigdy nie robiłam i niestety w takich wypadkach fajne byłoby zamieszczenie choć dwóch rysunków, jak je zrobić (niestety w internecie nie znalazłam wskazówek), więc metodą prób i błędów produkuję swoją wersję :)

Wieczorem postaram się wkleić zdjęcia.


Dla osób, które są zainteresowane lekturą odsyłam do źródła:
 http://www.matras.pl/wykonczenia-brzegow-103-obramowania-szydelkowe.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz