środa, 13 maja 2015

Szydełkowa sukienka dla dziewczynki rozm. 110/116

A było to tak....

Jeśli śledzicie mój profil na fb, wiecie że zabrałam się za czerwony kocyk niemowlęcy. Miałam piękną, czerwoną, bawełnianą włóczkę, która aż się prosiła o wykonanie czegoś na sezon wiosna/lato. Koniec końców włóczki mi zabrakło. Był długi majowy weekend, więc sklep w którym włóczki czerwone w lutym nabyłam był zamknięty. Chyba rozumienie moją rozpacz...

Ale wpadłam na genialny pomysł, w którego realizacji pomogła mi pani z miejscowej pasmanterii:)

I tak oto, przy okazji odbioru włóczek wypatrzyłam piękną włóczkę ALIZE DIVA SILK EFFECT. Powiem Wam szczerze, że generalnie nie lubię włóczek akrylowych, ale ta .... to marzenie. Jest cudowanie śliska i leje się przez dłonie, zupełnie jak jedwab. Efekt super!


Niestety, zdjęcie nie odzwierciedla w pełni uroku włóczki i jej pięknego koloru. W każdym razie wzięłam 500 g mając już w głowie, że koniecznie muszę zrobić coś dla mojego szkraba na wiosnę.

Projekt sukienki odnalazłam bez problemu - znalazłam go na http://www.garnstudio.com:

Pod tym linkiem znajdziecie link do wzoru na sukienkę: wzór na szydełkową sukienkę dla dziewczynki


Sami powiedzcie - sukienka jest urocza!

Od razu porzuciłam wszystkie inne robótki i zabrałam się za nią. Przerabiam zgodnie z wytycznymi dla rozmiaru 110/116, szydełkiem nr 3,5, nadal jestem na pierwszym motku, pomimo, że w chwili obecnej skończyłam już karczek (bez rękawków). Na razie szału nie ma dlatego zdjęcia zamieszczę, gdy będzie już coś widać.

Mam już głowie dwie opcje włóczek,  z których zrobię podszewkę :)

Pozdrawiam słonecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz