piątek, 4 września 2015

Kopalnie talentów. Rasmus Ankerson

Witam Was serdecznie,


Ani się obejrzałam jak minął kolejny zakręcony tydzień i rozpoczął się wrzesień. Nie miałam nawet za dużo czasu na robótkowanie, bo spraw do załatwienia pojawił się wraz z wrześniem ogrom. Może teraz, kiedy nadejdą chłodne dni, będę miała więcej czasu na szydełko i druty?

Co się u mnie zmieniło we wrześniu? Największą zmianą było posłanie córki do przedszkola na  "pełny etat" - ciągle nie mogę się pogodzić z myślą że moje maleństwo jest już taką dużą dziewczynką...


W każdym razie, mówiąc o braku czasu mam też na myśli zaległości w czytaniu - chciałam Wam napisać to i owo o wspaniałej książce Rasmusa Ankersena "Kopalnie talentów" ale nie niestety zdążyłam jej przeczytać do końca. 




Przybliżę Wam zatem sylwetkę autora oraz to, co do tej pory zdążyłam przeczytać, ponieważ chcę podkreślić, że książka nie jest o PIŁCE NOŻNEJ jako takiej (choć tak myślałam jak ją dostałam i zobaczyłam opis ;)


Rasmus Ankerson jest byłym profesjonalnym piłkarzem, obecnie autorem książkowych bestsellerów, mówcą motywacyjnym specjalizującym się w rozwijaniu ludzkiego potencjału, a także zaufanym doradcą biznesmenów i sportowców z całego świata. W pewnym momencie swojego życia Ankerson sprzedał wszystko co miał i ruszył do tytułowych kopalni talentów, czyli do miejsc, z których wywodzą się najlepsi zawodnicy sportowi świata, aby poznać takie tajemnice, jak to, czemu Kenijczycy zajmują wszystkie czołowe miejsca w najważniejszych zawodach i olimpiadach o zasięgu światowym w biegach długodystansowych, a Brazylijczycy słyną z doskonałych piłkarzy..


Książka jest o najprawdziwszych WYGRANYCH a autor Rasmus Ankersen w rewelacyjny (przynajmniej w tej połowie książki, którą już zdążyłam przeczytać) sposób przybliża nam tajemnicę wygranej. Czytając, przypomniałam sobie słowa mamy, że talent to jest tak naprawdę ułamek tego, co mogę z siebie dać. Kluczem sukcesu jest ciężka praca a także, co się z tym wiąże, czas poświęcony na to, co nam się marzy.


A poniżej link do świetnego filmiku z bloga Rasmusa:
How to find undervalued talent from Rasmus Ankersen
 

Miłego piątku,
Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz