wtorek, 6 października 2015

Turkusowy szal z warkoczami

Niniejszym nadrabiam zaległości w relacjach z placu boju. Dzisiaj będzie o.... szalu.

Pomysł żeby go zrobić zalęgł się bardzo spontanicznie. Wcześniej w ogóle nie rozważałam opcji szalików i szali, tym  bardziej że mam zaległe robótki, w tym sweterek i sukienke dla córki.

Ale zobaczyłam  te zdjęcia...


i .... nie mogłam się oprzeć żeby nie spróbować, tym bardziej że na stronie link jest pięknie rozpisana instrukcja.

U mnie wyglądało to tak (światło nie najlepsze ale zabrałam się po 22 :)) Dodam jeszcze, że szal robi się naprawdę szybko.

włóczka: Interfox Alpina 20% wełna 80% akryl (link do sklepu)
szydełko nr 6








Tu już gotowe "sznury", których za chwilę zaplotę warkocze.






A tu zdjęcie z moją osobistą (!!!) piękną modelką :)

Pozdrawiam,
Anka

PS. Jaką książkę polecacie na jesienne dni? Ostatnio z braku weny zaczęłam Harryego Pottera czytać ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz