wtorek, 2 sierpnia 2016

Szydełkowy worek w etniczne wzory


Zacznę od tego, że instagram to źródło nieustających pomysł i inspiracji. I, jak już czuję się zmęczona ilością informacji, jak już czuję że to wszystko już kiedyś gdzieś widziałam, to wtedy pojawia się coś WOW. 

Nie inaczej było w tym właśnie przypadku. W niedzielne popołudnie klikałam bez większego zaangażowania, wręcz znudzona i nagle zobaczyłam TO  - worki w etniczne wzory. Dobra chwila minęła, zanim zorientowałam się, że są wydziergane na SZYDEŁKU. trudno było mi uwierzyć, że coś takiego ładnego może powstać  w rękach :)

Ale kończę już pisanie, ponieważ zaraz same zobaczycie. Życzę także Wam pełni wrażeń estetycznych. 

Teraz tak sobie jeszcze myślę: A może Wy już takie cuda robiłyście? i mogłybyście sie pochwalić efektami??


Zapraszam do zamieszczania zdjęć!

AAA i jeszcze jedna aktualizacja - w trakcie pisania odkryłam pięknego bloga, z takimi właśnie produktami :) prostejakdrut.comtakże lecę oglądać bloga z tymi cudeńkami!


I najpiękniejszy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz