czwartek, 27 października 2016

Ananasowa spódniczka dla małej księżniczki.

Witam Was serdecznie,

dzisiaj pokażę Wam spódniczkę, zrobiona na szydełku. Wzór powstał na bazie tego co znalazłam w internecie, wymiary wzięłam z głowy "na oko". Włóczka bawełniana, z firmy Alize, bardzo fajnie mi się z nią pracowało na szydełko nr 3,5. Poniżej macie gamę kolorów.


Sama produkcja trochę trwała,  od maja do pierwszego tygodnia września (miałam wtedy urlop więc końcówka poszła błyskawicznie). Same wiecie jak to jest  z tym czasem u pracujących mam.

A najbardziej zadowolona jestem, że w okolicach pupy spódnica wyszła mi na tyle gęsta (przerabiałam wzór rozmiar mniejszym szydełkiem), że nie musiałam wszywać podszewki.

Inne wymagania? Koniecznie miała się "okręcać";) a już od razu widziałam oczami swej wyobraźni wzór ananaska - obawiałam się tylko, czy podołam. Na szczęście jest to bardzo prosty wzór, który szybko się przerabia a do tego jest przejrzysty co sprawia, że łatwo i szybko można wypatrzeć ewentualne usterki ;)

A poniżej więcej zdjęć :)







Pozdrawiam serdecznie,
Anka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz