wtorek, 25 października 2016

Magiczna kraina

Witam Was serdecznie po długiej nieobecności. Mam wiele zaległości i powoli muszę wszystkie moje robótki uporządkować. Dzisiaj jednorożce i koniki :)

Pewnego dnia, a była to sobota wieczorem, córka zapytała:
- Mamo, a zrobisz mi jednorożca? - nie ukrywam była m bardzo zaskoczona, nigdy nie prosiła żebym jej coś zrobiła. Ale zaciekawiła mnie skąd ten pomysł. Więc zapytałam:
- A jakiego kochanie?
Moje dziecko było już przygotowane - wzięła gazetkę z amigurumi do ręki, otworzyła i mówi:
- A takiego. :):)
No i zonk. Takiego to ja nie umiem, zwłaszcza, że dużo elementów było z filcu, a takiego surowca w ogóle nie kupuję (raz zrobiłam ze swetra :D).
Więc przeszukałam internet, wyrobiłam sobie światopogląd i zrobiłam. A za pierwszym kolejnego, po jednorożce/koniki łapią za serca małych i dużych :)

Zapraszam do oglądania.








Pozdrawiam serdecznie,
Anka





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz